شروع مجدد کلاسهای فرهنگی از مهرماه و آمادگی برای مسابقات فرهنگی هنری اسوه حسنه

کلاسهای فرهنگی

دانش آموزان از مهرماه به جهت آمادگی برای مسابقات فرهنگی هنری اسوه حسنه و شرکت در این مسابقات کلاسهای فرهنگی مورد علاقه خود را ادامه دادند.

در ادامه فعالیت های تابستانی سال تحصیلی ۱۴۰۱ دانش آموزان در رشته های عکاسی -فن بیان-فتوشاپ-هنرهای نمایشی-کمکهای اولیه-نقاشی خلاق بعد از چند هفته استراحت با شروع سال تحصیلی دانش آموزان پرشورتر از تابستان کلاسهای فرهنگی را ادامه دادند.

مجموعه مدارس سلام در سال تحصیلی ۱۴۰۱ کلاسهای فرهنگی پایگاه تابستان خود را با شعار فوت و فن و تجربه آغاز کردند.و در ادامه از مهرماه به صورت پیشرفته تر به جهت آمادگی برای مسابقات فرهنگی هنری اسوه حسنه و شرکت در این مسابقات کلاسهای مورد علاقه خود را ادامه دادند.

دبیرستان دخترانه سلام رسالت همواره بر موضوع افزودن توانمندیهای دانش آموزان با توجه به استعداد و علاقه آنان تاکید دارد به همین منظور در ادامه پایگاه تابستان علاوه بر دروس و آموزش پایه دوره های فرهنگی،پژوهشی،المپیاد نیز برای دانش آموزان برگزار می گردد تا علاوه بر کشف استعداد، دانش آموزان را برای مسابقات فرهنگی- پژوهشی درون سلامی و سایر سطوح مانند مسابقات آموزش و پرورش ،کشوری و جهانی آماده سازد .

به امید موفقیت یکایک دانش آموزان کشورمان

شروع مجدد کلاسهای فرهنگی از مهرماه

افتخارات فرهنگی دبیرستان دخترانه سلام رسالت

مقالات و نشریه‌های مجموعه مدارس سلام

وسواس مطالعه ، آفتی در کمین دانش آموزان

آیا بارها و بارها یک مطلب را مطالعه می‌کنید؟ آیا همش نگرانید که مطالب مطالعه شده را فراموش کنید؟ آیا وقت مطالعه استرس

دارید و نگرانید؟ آیا با وجود بارها مطالعه، مطالب از ذهن‌تان پاک می‌شوند؟ اگر جواب‌تان مثبت است، باید بگوییم شما دچار

کاهش-اضطراب-دانش-آموزان-در-روزهای-باقی-مانده-تا-کنکور

کاهش اضطراب دانش آموزان در روزهای باقی مانده تا کنکور

توصیه‌های مفید به والدین جهت کاهش اضطراب و استرس دانش‌آموزان در روزهای باقی‌مانده تا کنکور برای کاهش اضطراب دانش آموزان تا روز کنکور محیط خانواده و جو عاطفی حاکم بر آن باید به‌دور از تنش‌های عاطفی و مشاجره باشد.
جهت دریافت اطلاعیه ها و اخبار مجموعه مدارس سلام شماره تماس یا ایمیل تان را وارد کنید