امتحانات نیمسال اول در دبیرستان سلام رسالت

امتحانات نیمسال اول

امتحانات از اول دی ماه در دبیرستان سلام رسالت در سه پایه دهم و یازدهم و دوازدهم برگزار گردیده است.

زمان برگزاری امتحانات نیمسال اول

امتحانات از اول دی ماه در دبیرستان سلام رسالت در سه پایه دهم و یازدهم و دوازدهم برگزار گردیده است.دانش آموزان سلام رسالت با آمادگی لازم که از طریق اردوهای مطالعاتی و برنامه های مشخصی که مسئولین پایه برای این ایام آماده کرده بودند امتحانات نیمسال اول را سپری می کنند.

برای اینکه در امتحانات نیمسال اول بهترین آمادگی را داشته باشیم نکاتی را باید رعایت کنیم .

برای اینکه شرایط بهتری را برای خودتان در آزمون رقم بزنید به نکات زیر توجه کنید:

صبح امتحان، به موقع از خواب بیدار شوید تا وقت کافی برای خوردن صبحانه و آماده شدن را داشته باشید. پرهیز از عجله کردن باعث آرامش خاطر شما میشود و داشتن آرامش نقش مهمی در موفقیت و افزایش بازده شما دارد.

صبحانه مناسب

صبحانه‌‌ی متعادلی بخورید. یک لیوان چای شیرین به همراه نان و پنیر و چند عدد خرما گزینه‌‌ی مناسبی هستند. تا جای ممکن از خوردن صبحانه‌‌ی ریسکی مثل خامه و یا هر چیزی که باعث تغییر مزاج در شما می‌شود اجتناب کنید تا سر جلسه به دردسر نیافتید!

صبح روز امتحانات نیمسال اول قبل از ترک کردن منزل، تمام وسایل مورد نیاز خود را چک کنید. خودکار آبی اضافه، مداد اضافه، پاک کن، مداد تراش و … از نکات مهمی هستند که باید به خاطر داشته باشید. می‌توانید از قبل لیستی از این نیازمندیها تهیه کنید و قبل از رفتن برای امتحان این نیازها را از روی لیست خود بررسی کنید.

دوری از استرس

اگر در محل آزمون افرادی هستند که رفتار پر استرس دارند حتما از آنها دوری کنید. فراموش نکنید شما نیاز به آرامش دارید و همیشه هستند کسانی که بخواهند با کلمات مختلف استرس را در شما افزایش دهند.

حتما قبل از شروع به پاسخگویی، تمام سوالات را یکبار با دقت مطالعه کنید و زمان مورد نیاز برای پاسخ دادن به هر سوال را تخمین بزنید. از شروع کردن با عجله پرهیز کنید، مدیریت زمان در امتحان بسیار مهم است و میتواند بازدهی شما را بسیار دگرگون کند.

پاسخ دادن به سوالی که از جواب آن اطمینان دارید باعث افزایش اعتماد به نفس در شما میشود و ذهن شما برای پاسخ دادن به سوالاتی که ممکن است فراموش کرده باشید آماده خواهد شد. الزامی وجود ندارد که سوالات را به ترتیب پاسخ دهید ولی به خاطر داشته باشید که سوالاتی که جواب نداده‌‌اید را با علامت مشخص کنید.

حفظ آرامش

تحت هر شرایط خونسردی خود را حفظ کنید. شما قبل از شروع امتحان تلاش خود را کرده‌اید و تکالیف مربوطه را انجام داده‌اید. پس به خودتان آرامش دهید و اجازه دهید فکر شما به درستی کار کند و از چیزی نترسید. اگر امتحانات نیمسال اول سخت باشد، شرایط برای سایر دوستان شما نیز یکسان است.

✨امیدوار هستیم در هنگام آزمون تک‌تک شما عزیزان بهترین خودتون باشید.

اردوی پژوهشی رویان

آزمون های مدارس برتر

مقالات و نشریه‌های مجموعه مدارس سلام

وسواس مطالعه ، آفتی در کمین دانش آموزان

آیا بارها و بارها یک مطلب را مطالعه می‌کنید؟ آیا همش نگرانید که مطالب مطالعه شده را فراموش کنید؟ آیا وقت مطالعه استرس

دارید و نگرانید؟ آیا با وجود بارها مطالعه، مطالب از ذهن‌تان پاک می‌شوند؟ اگر جواب‌تان مثبت است، باید بگوییم شما دچار

کاهش-اضطراب-دانش-آموزان-در-روزهای-باقی-مانده-تا-کنکور

کاهش اضطراب دانش آموزان در روزهای باقی مانده تا کنکور

توصیه‌های مفید به والدین جهت کاهش اضطراب و استرس دانش‌آموزان در روزهای باقی‌مانده تا کنکور برای کاهش اضطراب دانش آموزان تا روز کنکور محیط خانواده و جو عاطفی حاکم بر آن باید به‌دور از تنش‌های عاطفی و مشاجره باشد.
جهت دریافت اطلاعیه ها و اخبار مجموعه مدارس سلام شماره تماس یا ایمیل تان را وارد کنید