آزمون های شبیه ساز آمادگی امتحانات نهایی

آمادگی امتحانات نهایی

آمادگی امتحانات نهایی با توجه به اینکه امتحانات نهایی تاثیر مستقیم در کنکور دارد لازم است که برنامه ریزی های لازم انجام گیرد.

با توجه به اینکه نمرات امتحانات نهایی تاثیر مستقیم در نتیجه کنکور دارد (50 درصد تاثیر سوابق تحصیلی از نمرات امتحانات نهایی به دست می آید) لازم است که برنامه ریزی های لازم برای مطالعه دروس به منظور کسب بهترین نتیجه انجام گیرد.

با توجه به اینکه سطح امتحانات نهایی بالاتر از چند سال گذشته است و خب این مسئله گرفتن نمره ۲٠ را کمی سخت می‌کند. اما نگران نباشید با مطالعه مناسب و برنامه‌ریزی درست و اصولی، وضعیت شما با رقبایتان بسیار متفاوت خواهد بود.

دبیرستان سلام رسالت آزمون های تشریحی و شبه نهایی را به صورت مستمر برای ارزیابی دانش آموزان و کسب نتیجه بهتر و آمادگی هر چه بیشتر برگزار می نماید.

چگونه در امتحانات نهایی بهترین نتایج را کسب کنیم؟

زمان خود را مدیریت کنید از شبکه‌های اجتماعی کمتر استفاده کنید جمع‌های دوستانه و یا مهمانی‌های خانوادگی را محدود نمایید.

با توجه به مفهومی شدن امتحانات نهایی منابع مناسب مطالعاتی از اهمیت زیادی برخوردار است که دانش آموزان سلام رسالت منابع و جزوات مناسب برنامه مطالعاتی ویژه امتحانات نهایی را برای موفقیت در آزمون های آمادگی امتحانات نهایی را از طریق مسئول آموزش خود دریافت می نمایند.

تاثیر نظم در آمادگی امتحانات نهایی

همیشه به داشتن نظم و یک روتین منظم به عنوان یکی از اصول مهم موفقیت اشاره کرده‌ایم. حالا اگر می‌خواهید در آمادگی امتحانات نهایی یا ترمیم معدل بهترین نتیجه را بگیرید، باید در کنار برنامه‌ریزی و مطالعه دروس، یک روتین روزانه منظم داشته باشید. یعنی سر ساعت مشخصی بخوابید و از خواب بیدار شوید، هر روز چند دقیقه نرمش کنید، به اندازه کافی استراحت کنید، از غذاهای مفید و مقوی استفاده کنید و خلاصه نظم را در تک تک لحظات زندگی‌تان اجرا کنید.

کلام آخر

نکته مهم دیگر اینکه اگر شما دهم یازدهمی عزیز امسال نمره خوبی در امتحانات نهایی کسب نکنید، مجبور می‌شوید سال بعد در کنار شرکت در امتحان نهایی پایه‌ای که در آن هستید، نمرات پایه قبلی را هم ترمیم کنید و واقعا شرایط برایتان دشوار و طاقت‌فرسا خواهد شد. یادتان باشد امتحانات امسال قرار است متفاوت‌تر و سخت‌تر از امتحاناتی باشند که در مدرسه می‌دادید؛ پس این امتحانات را جدی بگیرید!

زمان و نحوه برگزاری آزمون های ورودی مجموعه مدارس سلام

شیوه مطالعه و حل آزمون های تستی

مقالات و نشریه‌های مجموعه مدارس سلام

وسواس مطالعه ، آفتی در کمین دانش آموزان

آیا بارها و بارها یک مطلب را مطالعه می‌کنید؟ آیا همش نگرانید که مطالب مطالعه شده را فراموش کنید؟ آیا وقت مطالعه استرس

دارید و نگرانید؟ آیا با وجود بارها مطالعه، مطالب از ذهن‌تان پاک می‌شوند؟ اگر جواب‌تان مثبت است، باید بگوییم شما دچار

کاهش-اضطراب-دانش-آموزان-در-روزهای-باقی-مانده-تا-کنکور

کاهش اضطراب دانش آموزان در روزهای باقی مانده تا کنکور

توصیه‌های مفید به والدین جهت کاهش اضطراب و استرس دانش‌آموزان در روزهای باقی‌مانده تا کنکور برای کاهش اضطراب دانش آموزان تا روز کنکور محیط خانواده و جو عاطفی حاکم بر آن باید به‌دور از تنش‌های عاطفی و مشاجره باشد.
جهت دریافت اطلاعیه ها و اخبار مجموعه مدارس سلام شماره تماس یا ایمیل تان را وارد کنید