پژوهش در مدرسه

پژوهش در مدرسه

به وقت پژوهش در مدرسه

انجام فعالیت های گروهی و آزمایشات جذاب دانش آموزی و فعال کردن پژوهش در مدرسه به رشد و شکوفایی و بیشتر شدن انگیزه و علاقه دانش آموزان برای یادگیری منجر می گردد.

اجرای تدریس پژوهش محور در مدارس می تواند دانش آموزان را به نگاهی دوباره و تفکری دیگر دعوت و روحیه کندوکاو را در آنان نهادینه کند.در دبیرستان سلام رسالت دپارتمان پژوهشی با حضور مسئول پژوهش به صورت مستمر دانش آموزان را برای انجام فعالیت های پژوهشی در مدرسه و مسابقات درون سلامی سلام کاپ و مسابقات پژوهش سرا ها و مسابقات کشوری و جهانی در زمینه رباتیک-برنامه نویسی-کمیکار -نانو و زیست فناوری و …. آماده می کند.

هدف از انجام پژوهش در مدرسه شناخت علمی و دقیق پدیده ها و مسایل اجتماعی، بررسی و کشف علل و عوامل ایجاد کننده یک مسئله یا مسایل معینی است.پژوهش یکی از مهمترین مولفه های توسعه و پیشرفت کشور است که جامعه را به سمت تحرک علمی سوق می دهد.

پژوهش در مدرسه

نگاه پژوهشی دردبیرستان سلام رسالت از ابتدای تاسیس این مرکز نهادینه شده بود که این رویکرد مهم و هدف دار در بین دانش آموزان و معلمان دبیرستان سلام رسالت با کسب رتبه های برتر در جشنواره های کشوری و برون مرزی گواه این ادعا است.

یکی از اهداف مهم پژوهش ارائه آن است؛ افراد باید یاد بگیرند که با جسارت و قدرت، پژوهش خود را ارائه دهند تا هنگامی که وارد جامعه می‌شوند، دچار کمبود اعتماد به نفس نباشند.هدف آموزش انباشتن ذهن دانش آموزان از معلومات نیست بلکه هدف این است که یادگیرنده به تفکر منطقی دست یافته و برای خود تفکری منطقی و روحی جستجو گر بیابد.به امید موفقیت تمامی دانش آموزان

جشنواره سلام کاپ مجموعه مدارس سلام

مقالات و نشریه‌های مجموعه مدارس سلام

وسواس مطالعه ، آفتی در کمین دانش آموزان

آیا بارها و بارها یک مطلب را مطالعه می‌کنید؟ آیا همش نگرانید که مطالب مطالعه شده را فراموش کنید؟ آیا وقت مطالعه استرس

دارید و نگرانید؟ آیا با وجود بارها مطالعه، مطالب از ذهن‌تان پاک می‌شوند؟ اگر جواب‌تان مثبت است، باید بگوییم شما دچار

کاهش-اضطراب-دانش-آموزان-در-روزهای-باقی-مانده-تا-کنکور

کاهش اضطراب دانش آموزان در روزهای باقی مانده تا کنکور

توصیه‌های مفید به والدین جهت کاهش اضطراب و استرس دانش‌آموزان در روزهای باقی‌مانده تا کنکور برای کاهش اضطراب دانش آموزان تا روز کنکور محیط خانواده و جو عاطفی حاکم بر آن باید به‌دور از تنش‌های عاطفی و مشاجره باشد.
جهت دریافت اطلاعیه ها و اخبار مجموعه مدارس سلام شماره تماس یا ایمیل تان را وارد کنید