دغدغه کنکوری ها استراحت در دوران کنکور

استراحت در دوران کنکور

دانش آموزان پرتلاش پایه دوازدهم بعد از 10هفته تلاش علمی از تاریخ 17 تیرماه به مدت یک هفته فرصت استراحت در دوران کنکور را دارند.

دغدغه کنکوری ها

استراحت آخر تابستان

دانش آموزان پرتلاش پایه دوازدهم بعد از 10هفته تلاش علمی از تاریخ 17 تیرماه به مدت یک هفته فرصت استراحت در دوران کنکور را دارند.

به امید خدا دانش آموزان از یک مهرماه پرتوان به تلاش علمی خود ادامه می دهند.

استراحت در دوران کنکور به چه معناست؟

حتما با ضرب المثل از آن طرف بام افتادن آشنایی دارید و می‌دانید در مواردی مصداق دارد که کسی در انجام کاری افراط یا تفریط می‌کند.یکی از مشکلات رایج کنکوری‌ها از آن طرف بام افتادن در زمینه استراحت در دوران کنکور و تفریح کردن است.

در واقع ما نه کسانی که دائم در استراحت مطلق به سر می‌برند را تایید می‌کنیم نه آن دسته از داوطلبانی که فکر می‌کنند می‌توانند مثل یک ماشین بی‌وقفه و پشت سر هم کار کنند.

هفته پایانی شهریور ماه بهترین زمان استراحت در دوران کنکور

یک هفته پایانی شهریورماه طولانی ترین تعطیلات بچه های کنکوری تا روز کنکور در دبیرستان سلام رسالت می باشد.

توصیه کلی به شما دختران پرتلاش کنکوری این هست که حتما استراحت کنید

این استراحت در دوران کنکور شامل همه بچه ها چه دانش آموزانی که خودشون رو به برنامه مطالعاتی رساندن یا حتی دانش آموزانی که به هردلیلی کمی از برنامه مطالعاتی عقب هستند می باشد.

دانش آموزانی که بعد از دو تا سه روز استراحت فکر می کنند که دیگر خسته نیستند می توانند از روزهای باقی مانده استفاده کنند تا نقص های باقی مانده در مطالعه دروس را جبران کنند.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بعد از یک بازه مطالعاتی تصمیم می‌گیرید کمی استراحت کنید؛ اما به خودتان می‌آیید و می‌بینید تایم استراحتتان از تایم مطالعه‌تان هم بیشتر شده است! معمولا بعد از آن احساس می‌کنید اختیار کارها از دستتان در رفته پس بقیه روز را هم استراحت می‌کنید و به خودتان می‌گویید امروزم رو که خراب کردم ایشالا از فردا خوب می‌خونم!

استراحت در دوران کنکور را می‌توانیم به دو دسته کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تقسیم کنیم؛ استراحت کوتاه مدت یعنی شما باید هر یک یا یک و نیم ساعت 15 دقیقه استراحت کنید و هفته‌ای یک مرتبه ترجیحا جمعه عصر را به استراحت میان مدت اختصاص دهید. در نهایت توصیه می‌کنیم که هر چند ماه یک بار یک استراحت بزرگتر داشته باشید که بهترین زمان برای استراحت بلندمدت در دوران کنکور هفته پایانی شهریور می باشد.

استراحت در دوران کنکور

به امید موفقیت همه دانش آموزان پر تلاش کنکوری

خدا آرزوهات رو دوبار برآورده میکنه یکبار توی خیالت و یکبار در واقعیت پس اگه رویاشو داری، منتظر واقعی شدنش هم باش

برای دیدن افتخارات کنکور دبیرستان سلام رسالت کلیک نمایید

صفحه افتخارات کنکور مجموعه مدارس سلام

مقالات و نشریه‌های مجموعه مدارس سلام

وسواس مطالعه ، آفتی در کمین دانش آموزان

آیا بارها و بارها یک مطلب را مطالعه می‌کنید؟ آیا همش نگرانید که مطالب مطالعه شده را فراموش کنید؟ آیا وقت مطالعه استرس

دارید و نگرانید؟ آیا با وجود بارها مطالعه، مطالب از ذهن‌تان پاک می‌شوند؟ اگر جواب‌تان مثبت است، باید بگوییم شما دچار

کاهش-اضطراب-دانش-آموزان-در-روزهای-باقی-مانده-تا-کنکور

کاهش اضطراب دانش آموزان در روزهای باقی مانده تا کنکور

توصیه‌های مفید به والدین جهت کاهش اضطراب و استرس دانش‌آموزان در روزهای باقی‌مانده تا کنکور برای کاهش اضطراب دانش آموزان تا روز کنکور محیط خانواده و جو عاطفی حاکم بر آن باید به‌دور از تنش‌های عاطفی و مشاجره باشد.
جهت دریافت اطلاعیه ها و اخبار مجموعه مدارس سلام شماره تماس یا ایمیل تان را وارد کنید