شورای-دانش-آموزی-سلام-رسالت-(6)

شورای دانش آموزی

هدف از شورای دانش آموزی مشارکت دانش آموزان در امور مربوط به مسائل آموزشی-فرهنگی-انضباطی -المپیاد و ایجاد ارتباط صحیح و مستقیم بین دانش آموزان و اولیای مدرسه می باشد.

دبیرستان دخترانه سلام رسالت با توجه به توانمندی نسل جوان به مشارکت دانش آموزان در امور اجرایی مدرسه به واسطه شورای دانش آموزی اهمیت ویژه ای می دهد.

هدف از شورای دانش آموزی مشارکت دانش آموزان در امور مربوط به مسائل آموزشی-فرهنگی-انضباطی -المپیاد و ایجاد ارتباط صحیح و مستقیم بین دانش آموزان و اولیای مدرسه می باشد.

مشارکت دانش آموزان باعث تقویت خودباوری و اعتماد به نفس آنان می شود.از پیشنهادات و انتقادات دانش آموزان در امور مختلف مدرسه استفاده می شود و این خود زمینه ساز ارتقای سطح فرهنگی و اجتماعی دانش آموزان برای حضور موثرتر در همه عرصه های اجتماعی می گردد.

هرکلاس در بخش های مختلف یک مدیر و نماینده دارد که شامل ( مدیر آموزش، مدیر اجرایی، مدیر فرهنگی، مدیر پژوهش و المپیاد می باشد) که در هر بخش مسائل جاری در مدرسه و پیشنهادات دانش آموزان دیگر را برای اداره هرچه بهتر امور

برای ورود به صفحه اخبار دبیرستان کلیک نمایید

مقالات و نشریه‌های مجموعه مدارس سلام

وسواس مطالعه ، آفتی در کمین دانش آموزان

آیا بارها و بارها یک مطلب را مطالعه می‌کنید؟ آیا همش نگرانید که مطالب مطالعه شده را فراموش کنید؟ آیا وقت مطالعه استرس

دارید و نگرانید؟ آیا با وجود بارها مطالعه، مطالب از ذهن‌تان پاک می‌شوند؟ اگر جواب‌تان مثبت است، باید بگوییم شما دچار

کاهش-اضطراب-دانش-آموزان-در-روزهای-باقی-مانده-تا-کنکور

کاهش اضطراب دانش آموزان در روزهای باقی مانده تا کنکور

توصیه‌های مفید به والدین جهت کاهش اضطراب و استرس دانش‌آموزان در روزهای باقی‌مانده تا کنکور برای کاهش اضطراب دانش آموزان تا روز کنکور محیط خانواده و جو عاطفی حاکم بر آن باید به‌دور از تنش‌های عاطفی و مشاجره باشد.
جهت دریافت اطلاعیه ها و اخبار مجموعه مدارس سلام شماره تماس یا ایمیل تان را وارد کنید