اردوی مطالعاتی نوروزی پایه دوازدهم دبیرستان سلام رسالت

اردوی مطالعاتی نوروزی پایه دوازدهم

اردوی مطالعاتی نوروزی پایه دوازدهم

اردوی مطالعاتی پایه دوازدهم ویژه ایام نوروز از تاریخ 20 اسفندماه 1401 آغاز گردیده است.

اردوی مطالعاتی نوروزی ویژه دانش آموزان پایه دوازدهم با امید و توکل به خداوند و تلاش دانش آموزان پایه دوازدهم آغاز شد. در اردوی مطالعاتی نوروز داوطلبان می توانندبا ذهنی باز ، برای تایم آزاد خود برنامه ریزی کنن. فضای مطالعاتی و مطالبی که بچه ها در این ایام باید مطالعه کنند توسط مشاور پایه دوازدهم به صورت فردی به بچه ها داده شده است. در این دوران دانش آموزان پایه دوازدهم، اطلاعات و مطالبی که یاد گرفتن رو جمع بندی می کنن. البته اردوی مطالعاتی فرصت خوبی برای رفع اشکال دروس توسط اساتید هم هست. به همین منظور با حضور قاطعانه و هوشمندانه ی دانش آموزان مقتدر سلام رسالت کلاس های رفع اشکال و تحلیل نکات تستی مختص اردوی مطالعاتی نوروزی پایه دوازدهم با حضور دبیران محترم با رعایت نظم و قانون مندی و رفع اشکال فردی دانش آموزان جهت بهبود فرایند مطالعه انجام شد.

در اردوی مطالعاتی نوروزی پایه دوازدهم علاوه بر حضور دبیران و رفع اشکال فردی و تشکیل کلاس های جمع بندی گروهی، فارغ التحصیلان برتر دبیرستان سلام رسالت در این ایام در کنار دانش آموزان پایه دوازدهم هستند تا در فرآیند مطالعه و رفع اشکال و تفهیم مطالب به بچه های کنکوری کمک کنند.

آزمون های جامع و مشابه کنکور در فواصل زمانی مشخصی از بچه ها گرفته خواهد شد تا بچه ها شرایط کنکور رو درک کنند و در زمان کنکور کمترین استرس و هیجان و داشته باشند.

فاز دوم اردوی مطالعاتی نوروزی پایه دوازدهم از سوم فروردین ماه آغاز می گردد .

🥇مشاوره فردی
🥇رفع اشکال فردی
🥇ارائه جزوات مختص دوره
🥇ارائه برنامه مطالعاتی مختص دوره
🥇آزمون جامع

در اردوی مطالعاتی، تمام افراد حاضر در اردو در حال تلاش و مطالعه می باشند. بنابراین فضا به نحوی است که انگیزه مطالعه بیشتر خواهد شد. در این شرایط وقتی داوطلبان از خانواده ها و حال و هوای خانه در دوران عید فاصله می گیرند، راحت تر می توانند به برنامه های خود رسیده و از استراحت های نابجا فاصله بگیرند. در واقع می توان بیان داشت که اردوهای فوق از تخریب برنامه های درسی جلوگیری می کنند و با جدا نمودن داوطلبان از فضای بازدید های عید تمرکزشان را روی برنامه های درسی افزایش می دهند.

عزیزان پایه دوازدهم اراده مستحکم و تلاش خستگی ناپذیرتان به لطف الهی نتیجه رضایت بخشی را برایتان به ارمغان خواهد آورد.💪💪

《 بدان که به هرچه می خواهی، خواهی رسید فقط باید عطش تو سیری ناپذیر و تلاش تو بی انتها باشد.》

اردوی مطالعاتی دی ماه

جزئیات دفترچه های کنکور سراسری 1402

مقالات و نشریه‌های مجموعه مدارس سلام

وسواس مطالعه ، آفتی در کمین دانش آموزان

آیا بارها و بارها یک مطلب را مطالعه می‌کنید؟ آیا همش نگرانید که مطالب مطالعه شده را فراموش کنید؟ آیا وقت مطالعه استرس

دارید و نگرانید؟ آیا با وجود بارها مطالعه، مطالب از ذهن‌تان پاک می‌شوند؟ اگر جواب‌تان مثبت است، باید بگوییم شما دچار

کاهش-اضطراب-دانش-آموزان-در-روزهای-باقی-مانده-تا-کنکور

کاهش اضطراب دانش آموزان در روزهای باقی مانده تا کنکور

توصیه‌های مفید به والدین جهت کاهش اضطراب و استرس دانش‌آموزان در روزهای باقی‌مانده تا کنکور برای کاهش اضطراب دانش آموزان تا روز کنکور محیط خانواده و جو عاطفی حاکم بر آن باید به‌دور از تنش‌های عاطفی و مشاجره باشد.
جهت دریافت اطلاعیه ها و اخبار مجموعه مدارس سلام شماره تماس یا ایمیل تان را وارد کنید